2010 08 17

De som sett min blogg förut kanske ser att den är tom nu och undrar varför. Jo det är så att jag har påbörjat ett helt nytt liv, känns det som ialla fall. Känner mig som en ny person och då kan jag ju inte låta det förflutna ligga och spöka här.
Sitter nu och kollar på ett klipp om en göteborgare som är en riktig mytoman, han säger sig äga comviq, tele 2 och massa mer företag. Sitter även och tänker på Johan, min underbara pojkvän. Saknar dig riktigt mycket älskling <3
Men nej nu ska jag faktiskt ta och göra iordning mitt rum så jag kan börja byta rum.

Smell ya!


Kommentarer
Postat av: Gabbe

Sweet!!! Me ike this very mucho! Nu får du se till att skriva mer!

2010-08-17 / 15:01:51
URL: http://glamrocker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0