2010 08 20

Idag har jag varit hos mormor och morfar och sen träffade jag Gabriel så var vi ute och gick och satt och pratade. Det känns skönt att träffa sina kompisar igen efter 3 veckor med enbart Johan. Visst är han underbar men i längden blir det lite längtan efter vännerna.
I helgen ska det väl antagligen vara fest innan skolan börjar på tisdag men känner att det antagligen bara är 93or och neråt så känner inte så stor lust av att gå dit. Stannar hellre hemma och fixar på rummet istället för att slänga bort min tid på något som jag ändå inte känner ett enda litet sug efter att gå på. Nu hade jag tänkt ladda min mobil som för tillfället är avstängd för att se om min underbara pojkvän (bilden nedan) är så underbar att han skrivit ett sms till mig. Ja, man kan ju ialla fall hoppas.

Smell ya!



Kommentarer
Postat av: Gabbe

Tycker då allt att du har lite udda killsmak, kunde du inte skaffat en som var lite mer normal? En med en kropp av kött, ski och ben istället för stinkande havssand!!!

2010-08-21 / 02:48:25
URL: http://glamrocker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0