2011 01 06

Varför blir det aldrig som jag vill?!

Är sjukt festsugen och varit det hela kvällen men inte kunnat komma in till stan. Den är inte rolig!
Men får se det på ett bra sätt, ska ju till Göteborg och supa som en galning med Lovisa till helgen och genom att inte festa idag har jag ju mer pengar att supa för i Göteborg! Jag är inte dum alltså ;)
Dock ska man hitta på något kul att fördriva tiden med här hemma nu. Finns inte riktigt så mycket att göra en kväll som denna när nästan alla är ute och festar!
Kan ju börja med att lägga upp lite bilder från jul :)
Inte orkat lägga in alla bilder på datorn ännu, men nu kommer lite fula cpbilder ;)
Nu känner jag att det får vara slut på det roliga med allt från fjortisbrud till "shit, jag bajsade ner mig". Kanske kommer fler men man kan inte få allt på en gång ;d

Kommentarer
Postat av: Hulda

ja du det är som att vara på Island inga bussar går på kvällanra hur klara sig islänningarna? men du får supa för mig med när du är med lovisa och ropa mycket status för henne det gillar hon ;) hahha och sen kan du alltid fråga vad hon har lagt sin lackväska som hon har gömd i lägenheten :D

2011-01-06 / 23:13:22

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0