2010 31 12

Shit, nu var det längesen jag bloggade! Så skriver ett snabbt inlägg här innan jag ska bege mig vidare för att fira nyår.

Detta året som alla andra har både haft sin upp- och nergångar. Jag kan bara utgå från mig själv och jag har fattat beslut jag trodde jag aldrig skulle göra, men beslut som gjort att jag som människa vuxit otroligt mycket. Detta året har fört med mycket nya känslor, för killar och annat smått och gott. Det är ingen idé att vara ledsen för vad som gått fel utan se framåt mot det nya året och göra det till det bästa. Nu vet vi vad vi inte ska begå för misstag igen och försöka göra de ogjorda :)

GOTT NYTT ÅR!

Kommentarer
Postat av: Gabbe

YYYEEEEAH CARRO IS BACK IN THE GAME!!!!!! :D

2011-01-01 / 04:19:23
URL: http://glamrocker.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0